mandag den 22. april 2013

Jeg har dit nummer - min seneste læste bog

Jeg fik: "Jeg har dit nummer" i julegave, var også kommet lidt i gang med den - men ikke sådan for alvor..
Men nu skulle det være, miniferie og drønlækkert vejr gjorde udslaget.
Imens manden igår løb sit første marathon (mere om det i et andet indlæg) sad jeg på en bænk i høj solskin og læste i min bog.
Med det resultat til følge at jeg fik solbrændt næsen for første gang i år!
Bogen er af Sophie Kinsella, og indrømmet, jeg synes hendes Shopaholic bøger er fantastiske! - jeg sluger dem på ingen tid.
Et par af de andre hun har udgivet "løst" som ikke er en del af nogen serie, har jeg haft lidt svært med. Men; Jeg har dit nummer var en undtagelse.
Jeg har siden igår formiddag læst 311 sider, og nu er jeg færdig.
Efter at have slugt en bog sidder jeg altid tilbage med følelsen af: øv - var det det. Hvad skal jeg nu læse?

Er man til den "lyserøde type bøger" skal man helt sikkert give sig i kast med denne, sød sjov, og på 396 sider.

Ingen kommentarer: