onsdag den 1. maj 2013

Sommerlæsnings anbefalinger - Summermusts

Det er meget forskelligt hvor meget jeg er på Twitter og hvor aktiv jeg er derinde, men jeg får for det meste lige skimtet med - og indimellem lige selv smidt et par beskeder, kommenteret eller får set på ting andre skriver.

Den anden dag skrev Gyldendal at de efterlyste #summermusts læsetips. Tænkte jeg straks måtte dele et par læsetips, så sendte en mail til en af de flinke Gyldendal medarbejdere, og i dag skrev de så på Twitter:
Så mine læsetips er altså kommet med - endda med et par citater af nogle anmeldelser jeg tidligere har lavet. Den lille finte var at det skulle være Gyldendal udgivelser - men det gik dog også. :)

Jeg anbefalede:
Se på mig - af Kirsten Hammann
Satans Yngel - af Sanne Munk Jensen
Der var engang en mand - af Majse Njor
Over åben ild - Som jeg tidligere har skrevet lidt om her: Blogindlæg - over åben ild

Har du lyst til at se flere læsetips fra andre fra Twitter så tjek her.. :)

Ingen kommentarer: