mandag den 26. april 2010

Imens jeg venter

Så er der ikke mange dage til vi overtager nøglen til huset..
Jeg har fri de næste 14 dage - og det nyder jeg. - Selvfølgelig skal der arbejdes, men det er i huset, og det skal nok blive godt. :)

I mellemtiden går jeg og venter på 3 pakker. -nej faktisk 4.
1: Mit kamera som har været til rep. hos Olympus - det skulle ifølge DHL nu være landet i DK så mon ikke det kommer om nogle dage..
2: Jeg vandt en konkurrence/lodtrækning den anden dag på facebook - præmien var en Erik Bagger lysestage, så må vi se hvornår den kommer frem.
3: En bog: Svinehunde - fra Gyldendal - jeg vandt deres konkurrence i fredags.. hvor tweet nr. 30 med hashtag fredagsbog vandt - og det var mig *jubiiii*
4: Venter også på mine nye sko fra Hummel -det var dem Johan vandt gavekort til på Twestival..

Så alt i alt er der mange ting at vente på i disse dage.. Jeg glæder mig :)

Ingen kommentarer: