fredag den 16. april 2010

En god fredagsbog

Er lige kommet hjem efter en lang arbejdsdag, afsluttede den med at gå en tur i Tivoli, og satte mig på en bænk i solskinsvejret nede omkring plænen. Her sad jeg indtil jeg var færdig med den bog som jeg begyndte på i går:
Cocktailklubben af Malene Dietz. Malene har også skrevet bogen Duften af kaffe som jeg læste sidste år, og den blev læst lige så hurtig som bog nr. 2.

Cocktail klubben handler om pigen Cecilie som skrider fra en nytårsaften på Fyn, tilbage efterlader hun sin kæreste og bedste-veninden. Hun ender i København, og historien derfra den synes jeg at I selv skal have lov at læse.

Én ting er sikkert, jeg synes bogen var rigtig god. Har læst anmeldelser der sagde at den var for forudsigelig, men det synes jeg nu ikke.

Ingen kommentarer: