tirsdag den 29. januar 2008

Ferie..

Dagens mad var lækker salat med marineret kyllingebrystfileter og naanbrød *S*
Kødet i marinaden..
Kødet da det var stegt.
Dagens tallerken
Min første påskelilje i år :)
Så blev der tid til at få blogget igen. Denne uge har jeg ferie, det er rart. Hoster stadig lidt efter jeg var syg forrige uge, håber snart det er overstået.
De første feriedage har stået på oprydning og rengøring i stor grad.
Igår blev det dog mest computeren der trak, så jeg tog revanche i dag. Stuen er nu støvsuget og gulvet vasket. Sofaen er støvsuget. Køkkenet har fået en ordentlig tur også - med både støvsuger og gulvvask. Og så har jeg også vasket tøj - PUH er jo helt udmattet. Og så er jeg ikke færdig endnu. Imorgen venter lige badeværelset og soveværelset.
Så man kan vist ikke sige jeg har dovnet :)

Da Johan kom hjem kørte vi i Føtex og Ikea - vidste for engangs skyld hvad jeg skulle have.. hehe. En kurv til gangen, og noget plastik-underlag ting til at have i bunden af skabet. Og så var det jeg lige fandt en sød lille påskelilje :)
Aftensmaden blev som nævnt ovenfor.
Jeg marinerede kødet inden jeg stegte det,
marinaden bestod af:
  • Soya
  • Flydende honning
  • Salt, Peber
  • Et fed presset hvidløg.
Det smagte rigtig godt - Johan beklagede bestemt heller ikke :)
På torsdag tager jeg en tur til Aalborg og besøger min Faster, glæder mig rigtig meget. Det bliver dejligt at se hende igen. Dog kunne jeg nok godt undvære den lange togtur :/
Vender nok lige tilbage imorgen med lidt håndarbejde :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Marie-Louise!

Det lyder skønt, det må jeg have afprøvet :-)

Mange hilsner
Birthe

MALH sagde ...

Hej Birthe

Det var også rigtig godt kødet. Kæresten tog stjal et stykke inden vi startede på maden. Da jeg spurgte om det kunne spises sagde han: Ja kødet smager godt...
Det smager faktisk rigtig godt!

Så det var jo ikke så dårligt. *S*

Og tak for besøget, det er jo langt fra hver dag der sker noget her. :D (og nok også langt fra hver dag der er besøg)
Mange hilsner
Marie-Louise